Frågor och svar (FAQ)

Här nedan har vi samlat svar på vanligt förekommande frågor.

1. Vilka typer av affischer säljer ni?

Vi erbjuder barnposters med pedagogiska, dekorativa och motiverande designer. Du hittar teman som djur, natur, värderingar, bokstäver, siffror och speciella högtider.

2. Vilket material är affischerna tryckta på?

Våra affischer är tryckta på akvarellpapper 200 g/m², ett tjockt och hållbart material med en konstnärlig textur som framhäver färger och detaljer i designen. Den eleganta och slitstarka finishen gör dem perfekta för barnrummet.

3. Ingår ram till affischerna?

Nej, våra affischer levereras utan ram så att du kan välja en som passar din inredning bäst.

4. Vilka storlekar finns tillgängliga?

Vi erbjuder flera standardstorlekar:

  • A4 (21 x 29,7 cm)
  • A3 (29,7 x 42 cm)
    Se produktsidan för mer information om måtten.

5. Kan jag anpassa affischerna?

Ja! Du kan anpassa namn, citat, färger och vissa designelement. Kontakta oss för mer information.

6. Hur gör jag en beställning?

Att handla hos oss är enkelt:

  • Utforska vår butik och välj din favoritposter.
  • Välj storlek och finish.
  • Lägg till i varukorgen och slutför betalningen.
  • Ta emot din poster och dekorera ditt hem.

7. Kan jag avbryta min beställning?

Eftersom din beställning behandlas automatiskt så snart den registreras i vårt system, är det tyvärr inte möjligt att göra ändringar. Se därför till att noggrant granska din beställning innan du slutför köpet.

8. Hur lång är leveranstiden?

När vi mottagit din beställning får du en orderbekräftelse. Vi skickar vanligtvis din beställning inom 3–7 arbetsdagar.

9. Frakt

Vi skickar din beställning fraktfritt med PostNord.

10. Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar följande betalningsmetoder:

  • Kredit- och betalkort
  • Google pay, Apple pay

11. Kan jag returnera en affisch om jag inte gillar den?

Vi accepterar inte returer vid ångerköp, eftersom varje affisch trycks på beställning enbart för dig. Om din beställning däremot anländer skadad eller med ett tryckfel, vänligen kontakta oss inom 7 dagar efter att du mottagit den, så hjälper vi dig att lösa problemet.

Personliga affischer

Personliga affischer kan inte returneras, eftersom de trycks med de detaljer och den information som du valt. Vi rekommenderar att du noggrant granskar designen innan du genomför köpet. Om affischen har ett fel i informationen eller designen, vänligen kontakta oss inom 7 dagar, så hittar vi en lösning.

Se vår Returpolicy för mer information.

12. Hur kan jag kontakta er?

Du kan skriva till oss på vår e-post info@carantdesig.se eller skicka ett meddelande via våra sociala medier.

Carant Design

Cosmetic collections

How We Start Our Business

Gå med i vårt nyhetsbrev

Gå med i vårt nyhetsbrev för att ta del av nyheter, kampanjer och mycket annat.

Läs vår integritetspolicy.